Tədqiqatın Həvəsləndirilməsi Siyasəti

Xaricdən Maliyyələşdirilən Tədqiqat Layihələrinin Maliyyə Həvəsləndirilməsi Siyasəti Giriş
Beynəlxalq Dublin Universiteti, təşkilatın tədqiqat və təqaüd nüfuzunu saxlamaq və artırmaq üçün xarici maliyyələşdirmənin vacibliyini qəbul edir. Tədqiqatla bağlı dolayı xərclərin gəliri də universitetin tədqiqat infrastrukturunun təmin edilməsində mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bu siyasət tədqiqat maliyyəsini qazanan akademik heyət üçün mövcud olacaq maliyyə stimullarını və tədqiqata ev sahibliyi edən şöbələr, tədqiqat institutları və mərkəzləri üçün əldə ediləcək maliyyə vəsaitlərini təklif edir. Bu siyasətin diqqəti maliyyə məsələlərinə yönəldilsə də, tədqiqat mədəniyyətimizi təbliğ etmək üçün vacib olan bir sıra məsələlərin burada əhatə olunmadığı da aydın şəkildə etiraf olunur. Bunlara, məsələn, yüksəliş meyarları daxildir; məzuniyyət imkanları və müvafiq mentorluq.


Bu siyasətin məqsədləri aşağıdakılardır:
Universitetin tədqiqat mühitini hazırkı və gələcək işçilər üçün daha cəlbedici etmək;
belə fəaliyyətlərin uğurla həyata keçirilməsi üçün müvafiq maliyyə dəstəyi mexanizmlərini təmin etməklə işçilərin xaricdən maliyyələşdirilən tədqiqatlara cəlb edilməsini stimullaşdırmaq;
Universitetin həm akademik şöbələrdə, həm də elmi-tədqiqat institutlarında tədqiqat potensialını və infrastrukturunu strateji cəhətdən qurmasına imkan vermək;
tədqiqat qrantları və müqavilələrdən ümumi gəliri və şöbə, institut və universitet büdcələrinə töhfəni artırmaq;
PI-lər, şöbələr və tanınmış tədqiqat institutları və mərkəzləri üçün tədqiqatlar üçün daha davamlı maliyyə çərçivəsini təmin etmək. Mümkün qədər, tədqiqatla bağlı yerli xərclər yerli səviyyədə idarə olunacaq;
universitetin nüfuzunu və cəmiyyətə töhfəsini artırmaq potensialına malik olan ilkin mərhələdə tədqiqat fəaliyyətləri üçün şəbəkələşmə, tədrisin satın alınması və toxum maliyyələşdirilməsi üçün maliyyə təmin etməklə universitetdə tədqiqat inkişafı fəaliyyətini daha davamlı əsasda yerləşdirmək.


Xaricdən maliyyələşdirilən tədqiqatların aparılması xərcləri birbaşa və dolayı xərclərə (və ya “qaimə məsrəfləri”) bölünə bilər. Birbaşa xərclər elmi-tədqiqat layihələri ilə birbaşa əlaqəli məsrəflərdir və onlara tədqiqat işçilərinin maaşları və əlaqədar müavinətlər, istehlak materialları, avadanlıqlar, tədqiqatla bağlı səyahətlər, tələbə haqları və əlaqədar xərclər daxil ola bilər. Dolayı xərclər maliyyələşdirilən tədqiqat layihələrinin təmin edilməsi və həyata keçirilməsi üçün zəruri olan, lakin layihənin büdcəsinə daxil edilməyən real xərclərdir. Tədqiqat xərclərinin davamlı səviyyədə ödənilməsi tədqiqat üçün əsas mərkəzi universitet dəstəyini təmin etmək və Universitetin tədqiqat cəmiyyətinə dəstək vermək üçün vacibdir.
Biz tədqiqat xərclərinin beş ümumiyyətlə fərqli növünü tanıya bilərik.
Yuxarıda göstərilən birbaşa tədqiqat layihəsinin xərcləri.

Maliyyə agentliklərinin ümumiyyətlə Universitetin maliyyələşdirməsini gözlədiyi əsas müstəntiqlərin maaşları.
Mərkəzi administrasiya tərəfindən ödənilən dolayı xərclər, məsələn, istilik, işıq, enerji, kitabxana xərcləri, tədqiqat işlərinin aparılması ofisi və tədqiqat uçotu ofisi ilə bağlı xərclər.
Tədqiqata ev sahibliyi edən bölmələrdə yaranan dolayı xərclər, məsələn, inzibati heyət və texniki işçilər, tədqiqat avadanlıqlarının saxlanması xərcləri.
Bu ilk dörd növə əlavə olaraq, sağlam və davamlı tədqiqat mədəniyyətinin və icmasının inkişafı üçün zəruri olan çox real xərclər var. Bunlara şəbəkə fondları, seminarlar seriyası üçün xərclər, tədqiqatçı tələbələr üçün təlim xərcləri və yüksək potensial tədqiqatlar üçün əsas maliyyələşdirmə daxildir. Bunlar, bir qayda olaraq, tədqiqat xərclərinin maliyyələşdirilməsi ilə əhatə oluna bilən məsrəflər deyil, lakin universitetin inkişaf etməsi üçün buna baxmayaraq, bunlar nəzərə alınmalıdır.

Tədqiqat qaimə xərclərinin maliyyələşdirilməsinin istifadəsi maliyyələşdirmə agentlikləri tərəfindən yoxlanılacaq və yalnız ciddi şəkildə məhdud olan xərcləri ödəmək üçün istifadə edilə bilər, məs. kosmik xərclər, tədqiqat üçün inzibati və maliyyə dəstəkləri, müqavilənin sonunda işdən çıxarılma xərcləri, əsas texniki və İT dəstəkləri, kitabxana xərcləri.
Tədqiqat xərclərinin 100%-i mərkəzi administrasiya (Maliyyə idarəsi) tərəfindən müvafiq məqsədlər üçün ayrılacaq və idarə olunacaq.
Eyni zamanda, Universitet hər il tədqiqat xərclərinin 75%-i dəyərində olan Tədqiqat Təşviq Fondu (RIF) yaradacaq və saxlayacaqdır. Xüsusi fondun və tədqiqatın stimullaşdırılması siyasətinin əsası ondan ibarətdir ki, biz süni şəkildə müxtəlif növ xərcləri və investisiyaları ayırmağa və uçota almağa cəhd etməməliyik.

Tədqiqatın Təşviq Fondu xaricdən maliyyələşdirilən bütün tədqiqat, təkmilləşdirmə və ya innovasiya layihələri və müqavilələrini dəstəkləmək üçün istifadə olunacaq.

Fond hər maliyyə ilində və faktiki tədqiqat qrantının geriyə çəkilməsi ilə bir il ərzində tək ödəniş kimi fəaliyyət göstərəcək.

Akademik Şöbələr və Tədqiqat İnstitutlarına və Təyin olunmuş Mərkəzlərə Üzvlük
Ümumiyyətlə, Pİ-lər (yəni, tədqiqat layihələrinə rəhbərlik edənlər) hamısı “ev” akademik şöbəsi ilə əlaqəli olacaq və 2009-cu ildə dərs deyəcəklər.

şöbəsində tədqiqat aparmaq və onun idarə edilməsində iştirak etmək.
Pİ-lər tədqiqat institutuna da aid edilə bilər.
Yalnız elmi-tədqiqat institutuna bağlı sayılan az sayda institut direktorları və müstəsna əsaslarla müalicə olunan elmi işçilər olacaq.
Tədqiqat institutunun üzvü olan Pİ həmin institut vasitəsilə xaricdən maliyyələşdirilən tədqiqat layihəsi həyata keçirə bilər və buna görə də həmin institut tərəfindən təklif oluna bilən dəstək və mühitdən (məsələn, ofis sahəsi, inzibati dəstəklər) yararlana bilər.
Pİ həm də öz şöbəsi vasitəsilə tədqiqat layihəsi həyata keçirə bilər.

Tədqiqatın effektiv şəkildə aparılması üçün tədqiqat institutlarında, şöbələrdə və mərkəzləşdirilmiş şəkildə Tədqiqatlar üzrə Vitse-Prezidentin ofisi, Tədqiqat İnkişafı Ofisi və Maliyyə İdarəsi vasitəsilə PI-lərə bir sıra dəstəklər olmalıdır.
Fərdi PI həvəsləndirilməsi
Baş Tədqiqatçı (qrant mükafatçısı) fərdi ümumi tədqiqat hesabına ödənilən hər bir qranta aid edilən RİF-in 13,5%-nə ekvivalent olan həvəsləndirici fond məbləği alacaq. Əgər iki və ya daha çox ortaq PI varsa, təşviq ödənişi onlar arasında bərabər bölünəcək.

Bu maliyyə hər hansı qanuni tədris və ya tədqiqat məqsədini dəstəkləmək üçün istifadə edilə bilər. Departamentin və ya tədqiqat institutunun büdcəsinə töhfə verilə bilər. Əgər maliyyə vəsaiti iki il ərzində istifadə olunmazsa, Tədqiqatlar və İnnovasiyalar üzrə Vitse-Prezident tərəfindən razılaşdırılıb təsdiq edilmiş investisiya planı olmadıqda, universitetin mərkəzi büdcəsini dəstəkləmək üçün geri qaytarıla bilər.

Şöbənin Tədqiqat Mədəniyyətinin Maliyyələşdirilməsi

Pİ-nin layihələrinə aid olan tədqiqatın həvəsləndirilməsi fondunun 40%-nə bərabər məbləğ şöbə müdirinin nəzarəti altında onların ana şöbəsinə ayrılacaqdır. Ümumi bir gözlənti olacaq ki, alınan vəsaitlər şöbə müdiri tərəfindən işi gəlir gətirən Pİ-ləri lazımi şəkildə dəstəkləmək üçün istifadə olunacaq. Bu siyasət çərçivəsində ayrılan maliyyə vəsaiti, o cümlədən, hər hansı qanuni tədris və ya tədqiqat məqsədləri üçün istifadə edilə bilər
Maliyyələşdirilən tədqiqat layihələrini həyata keçirən şöbələrdəki işçilər üçün satınalma təhsili (rəhbərin bir sıra maliyyələşdirilən layihələrdən yığılan vəsaitləri birləşdirə bilməsi üstünlüyü ilə)
Konsorsium qurmaq üçün konfranslara və ya görüşlərə səyahət
Tədqiqat tələbələrinin maliyyələşdirilməsi (təqaüd və ödənişlər)
Tədris və ya tədqiqat üçün avadanlıqların satın alınması
İnzibati və ya texniki dəstək
Xaricdən maliyyələşdirilən tədqiqatçılar üçün körpü vəsaitləri
Avadanlıqlara texniki qulluq
Departamentdən alınan maliyyənin necə yatırıldığı və nəticələri barədə illik hesabat tələb olunacaq.

Tədqiqatla maliyyələşdirilən hər hansı satınalma normal məzuniyyət mülahizələrindən çox olacaq.

Departamentin davamlı satınalma üçün kifayət qədər səviyyədə tədqiqat maliyyəsini təmin etmək üzrə müəyyən edilmiş və sabit təcrübəyə malik olduğu hallarda, şöbə gələcək tədqiqatların təşviqi maliyyəsindən istifadə edərək uzunmüddətli və ya daimi müqavilə təyinatı etmək üçün Fakültə Dekanı vasitəsilə UE-yə müraciət edə bilər.

Akademiklərin adətən vaxtlarının minimum 30%-nin tədqiqat üçün ayrılması gözlənilir. Təşviqdən dəstək almaq üçün qismən və ya tam tədris üçün avtomatik hüquq yoxdur

vəsait və bu, yalnız ümumi tədqiqat öhdəliyi şöbə və universitet normalarından kənarda olduqda nəzərə alınmalıdır.

Tədqiqat İnstitutu İnfrastrukturun Maliyyələşdirilməsi

Əgər Pİ həm də elmi-tədqiqat institutunun və ya təyin edilmiş tədqiqat mərkəzinin üzvüdürsə və tədqiqat layihəsi elmi-tədqiqat institutu və ya mərkəz vasitəsilə həyata keçirilirsə, o zaman layihəyə aid olan tədqiqatın təşviqi üçün ayrılan maliyyə vəsaitinin 40%-nə bərabər məbləğ də direktorun nəzarəti altında olan elmi-tədqiqat institutuna və ya mərkəzə ayrılacaqdır. Ümumi bir gözlənti olacaq ki, alınan vəsaitlər direktor tərəfindən işi gəlir gətirən Pİ-ləri lazımi şəkildə dəstəkləmək üçün istifadə olunacaq. Bu siyasət çərçivəsində ayrılan maliyyə vəsaiti, o cümlədən, hər hansı qanuni tədris və ya tədqiqat məqsədləri üçün istifadə edilə bilər
İnzibati və ya texniki dəstək institutu
Konsorsium qurmaq üçün konfranslara və ya görüşlərə səyahət
Tədqiqat üçün avadanlıqların satın alınması
Xaricdən maliyyələşdirilən tədqiqatçılar üçün körpü vəsaitləri
Avadanlıqlara texniki qulluq
İnstitutdan və ya mərkəzdən alınan maliyyənin necə investisiya edildiyi və nəticələr haqqında illik hesabat tələb olunacaq.


Şöbə və instituta ayrılan maliyyələşmənin nisbi nisbəti qarşılıqlı razılaşma əsasında dəyişə və idarə oluna bilər. Bu müştərək model vasitəsilə departamentlər və institutlar böyük və mürəkkəb (çox vaxt birgə) tədqiqat qrant müraciətlərinə müraciət etmək üçün cəmlənmiş vaxt tələb edən işçilərin ehtiyaclarını necə tanıya biləcəklərini nəzərdən keçirməyə təşviq edilir.

Birgə layihələrdə həvəsləndirmə maliyyəsi müvafiq departament və institutlara ortaq Pİ-nin daxilolmalarına mütənasib olaraq paylanacaq və layihə müddətinə bərabər şəkildə paylanacaqdır.
Tədqiqatların İnkişafı və Təkmilləşdirilməsi üçün Mərkəzi Maliyyələşdirmə


Tədqiqatın həvəsləndirilməsi fondunun qalığı (minimum 6,5%) mərkəzi

VP Tədqiqat və İnnovasiyalar İdarəsi tərəfindən idarə olunan tədqiqat fondu.

Daimi İşçilərin Vaxtı və Tədris Dəyişdirilməsi üçün Birbaşa Xərclər

Bu, maaşı universitetin əsas büdcəsindən ödənilən Pİ-lərə aiddir. Pİ-nin əmək haqqı xərcləri və ya əvəzetmə xərcləri (satın alınması) maliyyələşdirilmiş tədqiqat layihəsinin qanuni birbaşa dəyəri kimi təqdim edildikdə (məsələn, maksimum 1720 saata qədər işlənmiş saatlar, müqavilə tədqiqatı, şəxsi təqaüd əsasında H2020) Pİ-dən normal olaraq bu vəsaitləri öz ev şöbəsinə yatırması və onun tədris və digər işlərinin bir hissəsini əhatə etməsi gözlənilir. Birbaşa xərclər təmin etmək üçün 75% ilə ev şöbəsinə bölünəcəkdir

PI-nin tədris və/və ya digər vəzifələrinin dəyişdirilməsi və 25% Pİ-nin Ümumi Tədqiqat Hesabına. Pİ şöbə müdiri ilə razılaşdırılaraq ev şöbəsinə daha böyük məbləğdə töhfə verə bilər.

Bununla belə, əgər mükafata 10%-dən az dolayı xərc qatqısı tətbiq olunarsa, o zaman bölgü 75% şöbəyə, 25% isə mərkəzi fondlara olacaqdır.

İşçi heyətinin əmək haqqının 100%-dən çoxu xarici mənbələrdən maliyyələşdirilə bilməz.

Bu siyasətin fəaliyyətində yüksək tədris standartının saxlanması vacibdir və əlavə tədrisin təmin edilməsində universitetin bütün müvafiq siyasətlərinə, məsələn, Təsadüfi İşçilərin cəlb edilməsinə dair Siyasət, Xarici Modul Mühazirəçilərinin cəlb edilməsinə dair Siyasət müşahidə edilməlidir.

14-cü bənddə qeyd olunanların hamısı maliyyə təmin edən agentliyin şərtlərinə uyğun olaraq icazə verilən yanaşmaya tabedir.


Siyasət Universitet Rəhbərliyi tərəfindən yoxlanılacaq. Siyasətdə təsvir edilən məbləğlər UE-nin qərarı ilə hər il dəyişdirilə və Maliyyə, İnsan Resursları və İnkişaf Komitəsinə bildirilə bilər.

Bu siyasət Tədqiqat üzrə Qaimə Xərcləri Siyasətini (2011) əvəz edir.

Siyasətin işləməsi ilə bağlı hər hansı mübahisələr məsələni həll edəcək VPRI-nin diqqətinə çatdırılacaq.

Bu siyasət 2022-ci ilin oktyabrından gec olmayaraq Araşdırma Komitəsi tərəfindən nəzərdən keçiriləcək.