Xaricdən Maliyyələşdirilən Tədqiqat Layihələrinin Maliyyə Həvəsləndirilməsi Siyasəti Giriş
Beynəlxalq Dublin Universiteti, təşkilatın tədqiqat və təqaüd nüfuzunu saxlamaq və artırmaq üçün xarici maliyyələşdirmənin vacibliyini qəbul edir. Tədqiqatla bağlı dolayı xərclərin gəliri də universitetin tədqiqat infrastrukturunun təmin edilməsində mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bu siyasət tədqiqat maliyyəsini qazanan akademik heyət üçün mövcud olacaq maliyyə stimullarını və tədqiqata ev sahibliyi edən şöbələr, tədqiqat institutları və mərkəzləri üçün əldə ediləcək maliyyə vəsaitlərini təklif edir. Bu siyasətin diqqəti maliyyə məsələlərinə yönəldilsə də, tədqiqat mədəniyyətimizi təbliğ etmək üçün vacib olan bir sıra məsələlərin burada əhatə olunmadığı da aydın şəkildə etiraf olunur. Bunlara, məsələn, yüksəliş meyarları daxildir; məzuniyyət imkanları və müvafiq mentorluq.
Bu siyasətin məqsədləri aşağıdakılardır:
Universitetin tədqiqat mühitini hazırkı və gələcək işçilər üçün daha cəlbedici etmək;
belə fəaliyyətlərin uğurla həyata keçirilməsi üçün müvafiq maliyyə dəstəyi mexanizmlərini təmin etməklə işçilərin xaricdən maliyyələşdirilən tədqiqatlara cəlb edilməsini stimullaşdırmaq;
Universitetin həm akademik şöbələrdə, həm də elmi-tədqiqat institutlarında tədqiqat potensialını və infrastrukturunu strateji cəhətdən qurmasına imkan vermək;
tədqiqat qrantları və müqavilələrdən ümumi gəliri və şöbə, institut və universitet büdcələrinə töhfəni artırmaq;
PI-lər, şöbələr və tanınmış tədqiqat institutları və mərkəzləri üçün tədqiqatlar üçün daha davamlı maliyyə çərçivəsini təmin etmək. Mümkün qədər, tədqiqatla bağlı yerli xərclər yerli səviyyədə idarə olunacaq;
universitetin nüfuzunu və cəmiyyətə töhfəsini artırmaq potensialına malik olan ilkin mərhələdə tədqiqat fəaliyyətləri üçün şəbəkələşmə, tədrisin satın alınması və toxum maliyyələşdirilməsi üçün maliyyə təmin etməklə universitetdə tədqiqat inkişafı fəaliyyətini daha davamlı əsasda yerləşdirmək.
Xaricdən maliyyələşdirilən tədqiqatların aparılması xərcləri birbaşa və dolayı xərclərə (və ya “qaimə məsrəfləri”) bölünə bilər. Birbaşa xərclər elmi-tədqiqat layihələri ilə birbaşa əlaqəli məsrəflərdir və onlara tədqiqat işçilərinin maaşları və əlaqədar müavinətlər, istehlak materialları, avadanlıqlar, tədqiqatla bağlı səyahətlər, tələbə haqları və əlaqədar xərclər daxil ola bilər. Dolayı xərclər maliyyələşdirilən tədqiqat layihələrinin təmin edilməsi və həyata keçirilməsi üçün zəruri olan, lakin layihənin büdcəsinə daxil edilməyən real xərclərdir. Tədqiqat xərclərinin davamlı səviyyədə ödənilməsi tədqiqat üçün əsas mərkəzi universitet dəstəyini təmin etmək və Universitetin tədqiqat cəmiyyətinə dəstək vermək üçün vacibdir.
Biz tədqiqat xərclərinin beş ümumiyyətlə fərqli növünü tanıya bilərik.
Yuxarıda göstərilən birbaşa tədqiqat layihəsi xərcləri.
Maliyyə agentliklərinin ümumiyyətlə Universitetin maliyyələşdirməsini gözlədiyi əsas müstəntiqlərin maaşları.
Mərkəzi administrasiya tərəfindən ödənilən dolayı xərclər, məsələn, istilik, işıq, enerji, kitabxana xərcləri, tədqiqat işlərinin aparılması ofisi və tədqiqat uçotu ofisi ilə bağlı xərclər.
Tədqiqata ev sahibliyi edən bölmələrdə yaranan dolayı xərclər, məsələn, inzibati heyət və texniki işçilər, tədqiqat avadanlıqlarının saxlanması xərcləri.
Bu ilk dörd növə əlavə olaraq, sağlam və davamlı tədqiqat mədəniyyətinin və icmasının inkişafı üçün zəruri olan çox real xərclər var. Bunlara şəbəkə fondları, seminarlar seriyası üçün xərclər, tədqiqatçı tələbələr üçün təlim xərcləri və yüksək potensial tədqiqatlar üçün əsas maliyyələşdirmə daxildir. Bunlar, bir qayda olaraq, tədqiqat xərclərinin maliyyələşdirilməsi ilə əhatə oluna bilən məsrəflər deyil, lakin universitetin inkişaf etməsi üçün buna baxmayaraq, bunlar nəzərə alınmalıdır.
Tədqiqat qaimə xərclərinin maliyyələşdirilməsinin istifadəsi maliyyələşdirmə agentlikləri tərəfindən yoxlanılacaq və yalnız ciddi şəkildə məhdud olan xərcləri ödəmək üçün istifadə edilə bilər, məs. kosmik fəaliyyət xərcləri, tədqiqat üçün inzibati və maliyyə dəstəkləri, müqavilənin sonunda ixtisar xərcləri, əsas texniki və İT dəstəkləri, kitabxana xərcləri.
Tədqiqat xərclərinin 100%-i mərkəzi administrasiya (Maliyyə idarəsi) tərəfindən müvafiq məqsədlər üçün ayrılacaq və idarə olunacaq.
Eyni zamanda, Universitet hər il tədqiqat xərclərinin 75%-i dəyərində olan Tədqiqat Təşviq Fondu (RIF) yaradacaq və saxlayacaqdır. Xüsusi fondun və tədqiqatın stimullaşdırılması siyasətinin əsası ondan ibarətdir ki, biz süni şəkildə müxtəlif növ xərcləri və investisiyaları ayırmağa və uçota almağa cəhd etməməliyik.
Tədqiqatın Təşviq Fondu xaricdən maliyyələşdirilən bütün tədqiqat, təkmilləşdirmə və ya innovasiya layihələri və müqavilələrini dəstəkləmək üçün istifadə olunacaq.
Fond hər maliyyə ilində və faktiki tədqiqat qrantının geriyə çəkilməsi ilə bir il ərzində tək ödəniş kimi fəaliyyət göstərəcək.
Akademik Şöbələr və Tədqiqat İnstitutlarına və Təyin olunmuş Mərkəzlərə Üzvlük
Ümumiyyətlə, Pİ-lər (yəni, tədqiqat layihələrinə rəhbərlik edənlər) hamısı “ev” akademik şöbəsi ilə əlaqəli olacaq və 2009-cu ildə dərs deyəcəklər.
şöbəsində tədqiqat aparmaq və onun idarə edilməsində iştirak etmək.
Pİ-lər tədqiqat institutuna da aid edilə bilər.
Yalnız elmi-tədqiqat institutuna bağlı sayılan az sayda institut direktorları və müstəsna əsaslarla müalicə olunan elmi işçilər olacaq.
Tədqiqat institutunun üzvü olan Pİ həmin institut vasitəsilə xaricdən maliyyələşdirilən tədqiqat layihəsi həyata keçirə bilər və buna görə də həmin institut tərəfindən təklif oluna bilən dəstək və mühitdən (məsələn, ofis sahəsi, inzibati dəstəklər) yararlana bilər.
Pİ həm də öz şöbəsi vasitəsilə tədqiqat layihəsi həyata keçirə bilər.
Tədqiqatın effektiv şəkildə aparılması üçün tədqiqat institutlarında, şöbələrdə və mərkəzləşdirilmiş şəkildə Tədqiqatlar üzrə Vitse-Prezidentin ofisi, Tədqiqat İnkişafı Ofisi və Maliyyə İdarəsi vasitəsilə PI-lərə bir sıra dəstəklər olmalıdır.
Fərdi PI həvəsləndirilməsi
Baş Tədqiqatçı (qrant mükafatçısı) fərdi ümumi tədqiqat hesabına ödənilən hər bir qranta aid edilən RİF-in 13,5%-nə ekvivalent olan həvəsləndirici fond məbləği alacaq. Əgər iki və ya daha çox ortaq PI varsa, təşviq ödənişi onlar arasında bərabər bölünəcək.
Bu maliyyə hər hansı qanuni tədris və ya tədqiqat məqsədini dəstəkləmək üçün istifadə edilə bilər. Departamentin və ya tədqiqat institutunun büdcəsinə töhfə verilə bilər. Əgər maliyyə vəsaiti iki il ərzində istifadə olunmazsa, Tədqiqatlar və İnnovasiyalar üzrə Vitse-Prezident tərəfindən razılaşdırılıb təsdiq edilmiş investisiya planı olmadıqda, universitetin mərkəzi büdcəsini dəstəkləmək üçün geri qaytarıla bilər.
Şöbənin Tədqiqat Mədəniyyətinin Maliyyələşdirilməsi
Pİ-nin layihələrinə aid olan tədqiqatın həvəsləndirilməsi fondunun 40%-nə bərabər məbləğ şöbə müdirinin nəzarəti altında onların ana şöbəsinə ayrılacaqdır. Ümumi bir gözlənti olacaq ki, alınan vəsaitlər şöbə müdiri tərəfindən işi gəlir gətirən Pİ-ləri lazımi şəkildə dəstəkləmək üçün istifadə olunacaq. Bu siyasət çərçivəsində ayrılan maliyyə vəsaiti, o cümlədən, hər hansı qanuni tədris və ya tədqiqat məqsədləri üçün istifadə edilə bilər
Maliyyələşdirilən tədqiqat layihələrini həyata keçirən şöbələrdəki işçilər üçün satınalma təhsili (rəhbərin bir sıra maliyyələşdirilən layihələrdən yığılan vəsaitləri birləşdirə bilməsi üstünlüyü ilə)
Konsorsium qurmaq üçün konfranslara və ya görüşlərə səyahət
Tədqiqat tələbələrinin maliyyələşdirilməsi (təqaüd və ödənişlər)
Tədris və ya tədqiqat üçün avadanlıqların satın alınması
İnzibati və ya texniki dəstək
Xaricdən maliyyələşdirilən tədqiqatçılar üçün körpü vəsaitləri
Avadanlıqlara texniki qulluq
Departamentdən alınan maliyyənin necə yatırıldığı və nəticələri barədə illik hesabat tələb olunacaq.
Tədqiqatla maliyyələşdirilən hər hansı satınalma normal məzuniyyət mülahizələrindən çox olacaq.
Departamentin davamlı satınalma üçün kifayət qədər səviyyədə tədqiqat maliyyəsini təmin etmək üzrə müəyyən edilmiş və sabit təcrübəyə malik olduğu hallarda, şöbə gələcək tədqiqatların təşviqi maliyyəsindən istifadə edərək uzunmüddətli və ya daimi müqavilə təyinatı etmək üçün Fakültə Dekanı vasitəsilə UE-yə müraciət edə bilər.
Akademiklərin adətən vaxtlarının minimum 30%-nin tədqiqat üçün ayrılması gözlənilir. Təşviqdən dəstək almaq üçün qismən və ya tam tədris üçün avtomatik hüquq yoxdur
vəsait və bu, yalnız ümumi tədqiqat öhdəliyi şöbə və universitet normalarından kənarda olduqda nəzərə alınmalıdır.
Tədqiqat İnstitutu İnfrastrukturun Maliyyələşdirilməsi
Əgər Pİ həm də elmi-tədqiqat institutunun və ya təyin edilmiş tədqiqat mərkəzinin üzvüdürsə və tədqiqat layihəsi elmi-tədqiqat institutu və ya mərkəz vasitəsilə həyata keçirilirsə, o zaman layihəyə aid olan tədqiqatın təşviqi üçün ayrılan maliyyə vəsaitinin 40%-nə bərabər məbləğ də direktorun nəzarəti altında olan elmi-tədqiqat institutuna və ya mərkəzə ayrılacaqdır. Ümumi bir gözlənti olacaq ki, alınan vəsaitlər direktor tərəfindən işi gəlir gətirən Pİ-ləri lazımi şəkildə dəstəkləmək üçün istifadə olunacaq. Bu siyasət çərçivəsində ayrılan maliyyə vəsaiti, o cümlədən, hər hansı qanuni tədris və ya tədqiqat məqsədləri üçün istifadə edilə bilər
İnzibati və ya texniki dəstək institutu
Konsorsium qurmaq üçün konfranslara və ya görüşlərə səyahət
Tədqiqat üçün avadanlıqların satın alınması
Xaricdən maliyyələşdirilən tədqiqatçılar üçün körpü vəsaitləri
Avadanlıqlara texniki qulluq
İnstitutdan və ya mərkəzdən alınan maliyyənin necə investisiya edildiyi və nəticələr haqqında illik hesabat tələb olunacaq.
Şöbə və instituta ayrılan maliyyələşmənin nisbi nisbəti qarşılıqlı razılaşma əsasında dəyişə və idarə oluna bilər. Bu müştərək model vasitəsilə departamentlər və institutlar böyük və mürəkkəb (çox vaxt birgə) tədqiqat qrant müraciətlərinə müraciət etmək üçün cəmlənmiş vaxt tələb edən işçilərin ehtiyaclarını necə tanıya biləcəklərini nəzərdən keçirməyə təşviq edilir.
Birgə layihələrdə həvəsləndirmə maliyyəsi müvafiq departament və institutlara ortaq Pİ-nin daxilolmalarına mütənasib olaraq paylanacaq və layihə müddətinə bərabər şəkildə paylanacaqdır.
Tədqiqatların İnkişafı və Təkmilləşdirilməsi üçün Mərkəzi Maliyyələşdirmə
Tədqiqatın həvəsləndirilməsi fondunun qalığı (minimum 6,5%) mərkəzi
Məsuliyyətli Hesablama Siyasəti
Tədris, tədqiqat və ictimai xidmət missiyasına dəstək olaraq Beynəlxalq Dublin Universiteti institusional prioritetlər və maliyyə imkanları çərçivəsində tələbələr və işçi heyəti üçün hesablama və informasiya resurslarına çıxışı təmin edir.
Preambula
Beynəlxalq Dublin Universitetində Məsuliyyətli Hesablama Siyasəti Universitetin hesablama resurslarından tələbələrin və işçilərin istifadəsini tənzimləmək üçün idarəedici fəlsəfəni ehtiva edir. O, avadanlıq, proqram təminatı və şəbəkələrdən düzgün istifadə ilə bağlı ümumi prinsipləri açıqlayır. Elmi Şura bu siyasəti qəbul etməklə, Universitetin bütün üzvlərinin müəllif hüquqları, təhlükəsizlik və elektron media ilə bağlı digər qanunlarla bağlı yerli, milli və beynəlxalq qanunlarla bağlı olduğunu qəbul edir. Siyasət həmçinin akademik heyətin və sistem administratorlarının siyasətin həyata keçirilməsində liderlik rolunu oynamaq və Universitet ictimaiyyətinin siyasətə hörmətlə yanaşmasını təmin etmək məsuliyyətini qəbul edir.
Siyasət
Universitetin hesablama və informasiya resurslarından istifadə edən Universitet ictimaiyyətinin bütün üzvləri məsuliyyətlə hərəkət etməlidirlər.
Bütün istifadəçilər və sistem administratorları sistemlərin, o cümlədən Universitetdə olanlar və Universitetin sistemlərinin qoşulduğu şəbəkələrdə olan sistemləri pozan və ya həyat qabiliyyətini təhdid edən sui-istifadələrdən qorunmalıdırlar.
Hər bir istifadəçi bu resursların bütövlüyünə görə məsuliyyət daşıyır. Universitetə məxsus və ya Universitetin icarəyə götürdüyü hesablama sistemlərinin bütün istifadəçiləri digər hesablama istifadəçilərinin hüquqlarına hörmət etməli, fiziki vasitələrin və idarəetmə vasitələrinin bütövlüyünə hörmət etməli və bütün müvafiq lisenziya və müqavilə müqavilələrinə hörmət etməlidir. Beynəlxalq Dublin Universitetinin siyasəti onun icmasının bütün üzvlərinin bu öhdəliklərə, müvafiq qanunlara və müqavilə öhdəliklərinə və ən yüksək etik standarta uyğun hərəkət etməsidir.
Universitetin hesablama vasitələrinə giriş Universitetin əməkdaşları və tələbələrinə verilən imtiyazdır. Universitet hesablama imtiyazlarını və informasiya resurslarına çıxışı məhdudlaşdırmaq, məhdudlaşdırmaq və ya genişləndirmək hüququnu özündə saxlayır.
Məlumat sahibləri - istər akademik şöbələr, istər inzibati şöbələr, istərsə də tələbələr - Universitet işçiləri və tələbələrdən başqa şəxslərə məlumat əldə etməyə icazə verə bilər.
bu cür giriş heç bir lisenziya və ya müqavilə müqaviləsini, Universitet siyasətini və ya hər hansı milli və ya beynəlxalq qanunları pozmadığı müddətcə məsuliyyət daşıyırlar. Məlumat sahibi həmçinin ərizəçinin bilmə ehtiyacını, məlumatın həssaslığını və məlumatdan sui-istifadə edildikdə Universitet tərəfindən zədələnmə və ya itki riskini nəzərə almalıdır.
Universitetin hesablama vasitələri və hesabları onların təyin olunduğu Universitetlə əlaqəli fəaliyyətlər üçün istifadə edilməlidir. Bu siyasət Universitetə məxsus və ya Universitetin icarəyə götürdüyü bütün kompüterlərə eyni dərəcədə tətbiq edilir.
Məlumat sahibinin müvafiq icazəsi olmadan informasiya resurslarına daxil olmaq, Universitetin hesablama vasitələrinin icazəsiz istifadəsi və informasiya resurslarından qəsdən korrupsiya və ya sui-istifadə halları Beynəlxalq Dublin Universitetinin Təqvimində qeyd olunduğu kimi Universitetin Hesablama Obyektlərinin İstifadəçiləri üçün Davranış Kodeksinin birbaşa pozulmasıdır. Bu cür hallar həm də mülki və ya cinayət xarakterli cinayətlər hesab edilə bilər.
İcra
Universitetin müvafiq administratorları bu siyasətin həyata keçirilməsi üçün hər bir şöbə daxilində təlimatlar qəbul etməli və şəraitə uyğun olaraq bu təlimatları mütəmadi olaraq nəzərdən keçirməlidirlər. Kompüter Mərkəzi vaxtaşırı bu işdə departamentlərə və bölmələrə kömək etmək üçün tövsiyə olunan təlimatlar verir.
İcra
Bu siyasətin iddia edilən pozuntularına Universitet tərəfindən vaxtaşırı olaraq tələbələrə və/və ya Universitetin əməkdaşlarına münasibətdə mövcud olan intizam qaydalarına və/və ya prosedurlara uyğun olaraq baxıla bilər.
13 dekabr 1999-cu ildə İdarəetmə orqanı tərəfindən təsdiq edilmişdir. Yanvar 2015